robinson 09

Får börja göra det här lite oftare,. vet att jag säger så och det i slut endan inte blir så som jag skrivit.

läste precis en väldigt rolig blogg  http://stekarliv.blogg.se/,

men vad gör folk nu för tiden då?

Jag saknar Cilla jävligt mycket.. Och anna och Adina,
på tal om Anna, nu för tiden kan man se henne i Robinson 2009.
hoppas hon stannar länge nu. för det vill vi ju. :)

Jag är total fattig. är arbetslös just nu ju. så jag får klara mig på ngr ynka hundra lappar i veckan, det kanske blondinbella skulle testa :P
fast har man pengar så ska man ju använda dem. och precis till det man vill också.

Idag ska jag sola iallafall. skönt, måste unna sig ngt ibland.
Väntar bara på att älskling ska komma hem.


Alltså jag är fast, Filippa lunds blogg är bra härlig. Man blir jävligt inspirerad av att kolla på henne,.
Hon får alltid till det vad det gäller kläder.
och så jävla söt är ju tjejen med.

Jag måste ha ett jobb. Jag har sökt alla möjliga jobb. till och med på lantbruksverket som ngt :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0