Hello lovers out where.

Hur mår ni denna lördagskväll?

jag har funderat på det här med att vara inskriven i arbetsförmedlingen...
vad har jag för nytta av det om jag inte är 20 och inte kan få någon som helst ersättning?
Jag menar räcker det inte med att ha ett konto på arbetsformedlingen.se eller kolla efter jobb dagligen?

Förresten... är det inte förjävla gott att HV vann över Frölunda och återigen kom till finalen?
Keep up the good work.

När man kollar på Robinson så blir man stolt över min moratjej.
nu kan jag iallafall se henne en gång i veckan :D

Här har ni något att kolla på sålänge:
Och om någon vart där och känner igen sig. förstår hur kul man har haft det.




ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0