drömmar

Fyfan, drömde något hemskt inatt. drömde att mamma var med om en flygolycka och dog, vaknade upp med tårar som sprutade, va tvungen att ringa till henne när och kolla så hon mådde bra. och det gjorde hon ju :D

Vi ska sälja vårat hus, och idag ska det komma en fotograf som ska ta kort på huset och i huset. och med tanke på att han kommer kl. 16.00 och mitt rum inte går att gå in i ens utan att behöva simma i kläder och andra prylar som ligger i ett hav över mitt golv så kanske det är dags att gå och städa upp det lite. Snart... Orkar bara inte.

Idag ska jag sola, jag gjorde inte det sist, måste ju vara brun när jag åker till kläppen imorgon. :)
ska bli så jävla kul att åka till kläppen och skida sig igenom ett par dagar.
ska ta med mig kameran och lägga upp bilder senare.
Fast jag är lite skraj, jag kan nämligen inte åka skidor :s och jag vet inte hur man sätter sig på en lift. Jag vet ingenting hur man gör eller ngt.

haha jag kommer vara så jävla snygg i googles :P
jag hoppas att det är soligt där någon dag då ska jag bara sitta och sola :D kanske åka lite.


Kolla hur jävla brun jag va på balen i somras.
rätt snygg med för den delen.
min baldejt hette Anders, men man ser honom inte så bra på denna bilden
han va med snygg.



Ha det bra sålänge

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, nu var jag tvungen att skratta lite (det där om anders, eller gaylord som han också heter). Du var minsann också snygg, rejält!



Vart ska ni flytta någonstans nu då? :)

Och du.. lycka till i Kläppen ;)

2009-03-31 @ 14:21:05
URL: http://frokenannas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah, joo, alltså han va ganska speciell kanske :p



haha, ska du säga, du va hur snygg som helst. :)



pappa ska bygga hus utanför jönköping, tahe heter det området, kommer visserligen ta ett tag innan huset är färdigbyggt.





hah takcar :D

2009-03-31 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0