Älskling

Älskling är just nu på jobbet. han åkte kl. 06.30 och efter det har jag inte kunnat somna om.
Så idag har jag hunnit med mer än jag brukar, har sytt in två jeans. Två jeans som man använt bara någon gång kommer äntligen till användning. alltid någon att glädjas över :P
Men han kommer väl snart hem hoppas jag. eller han kommer väl vid halv 12 så jag får sysselsätta mig med något tills han kommer.
Jag är så jävla sysslolös just nu. vad fan ska man göra utan bil och pengar? Finns ju fan inget att göra.

Kan ju alltid sitta och kolla på kläder på nätet.

Önskelista just nu.



Klänning rosa/korall: Halens.se, 499 kr
klänning svart: Forever21.com, 214 kr
Svarta high heels: Bianco, 600 kr
fodralklänning: Indiska, 149 kr
ljusa slitna jeans: Only, 599 kr
Solglasögon: prestige, ca 149-200 kr (kan jag tro)

Skicka över 3000 till mitt konto så blir jag nöjd ;)



Jag har funderat på det här med rökning... låt folk röka om dem vill, Jag menar alla vet hur farligt det är och att det inte egentligen finns något överhuvudtag bra med det. Jag menar folk slutar när dem vill. och om man nu vill sluta då ger man allt för att göra det med.



Jag gör det själv, och jag kommer ändå inte kunna röka när mina pengar är helt slut så jag ska göra det så länge som jag kan. sen när jag inte har pengar längre, nee då kommer det ju automatiskt bli att jag slutar.


nu är det bara några minuter kvar tills min babe kommer.


Ciao på er sålänge, nu ska jag
göra ett försök att få ett par jeans slitna, vilket projekt va? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0