Glad påsk

mycket ovanlig rubrik idag skulle jag tro.. ;)

Idag ska jag tillbaka till eksjö för att fira Julia som fyller 20 :D
Måste bara säga att det är stort...
Många grattis till henne.
Ska bli så jävla kul att träffa dem igen, visst det var bara någon vecka sen men ialla fall :)
Måste klura ut vad man ska köpa till henne också. Även klura ut vad man ska ha på sig.,,

Idag är det förövrigt bra väder utanför mina neddragna persiener (stavas?).
Men jag har faktiskt vara ute i tio minuter.

Idag ska jag:

-vänta på robban,
-åka hem och slänga ihop kläder
- åka till eksjö och träffa mamma och sedan ut till Frida

Det blir nog inte mycket dricka idag med tanke på att jag måste vara i jönköping imorgon innan kl. 09.30, för imorgon är det ju bilmässan på Elmia ju, för er som missat det.
ska bli riktigt skoj, har aldrig varit på den mässan förut.

Måste säga att jag fortf. är förbannad på mig själv att jag inte åkte och träffade Anna och Adina när jag bara var någon timme ifrån dem nu när jag va uppe i kläppen och åkte. Mora ligger ju inte långt ifrån kläppen om man jämför jönköping och mora. :P


Glad påsk iallafall .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0