nehe

vet ni vad? jag ska ta tag i det här nu. Jag ska börja blogg nu på min fritid vilket är vad jag har hela tiden så nu kan jag inte skylla på att jag inte har tid.

Vart ska jag börja?
Vi tar och börjar med Sunny beach,

Det är därifrån jag har dem bästa minnena.
Man måste varit med och jobbat på Den glade viking för att förstå hur kul vi hade det.
Först jobbade jag på medelmåtta bar- Kung i baren kallades den.
såg ut som vilken bar som helst, stel och stack inte ut ur mängden.
jobbade där i en vecka med skitlön och skittider. sen möter jag anna.
Anna lundh, Mizzsunshine.blogg.se, världens härligaste människa
som var den avgörande till att jag hade så kul som jag hade i sunny dem sista veckorna.

Vi gick då över till den glade viking det var Martins förtjänst att vi fick jobb där.
Efter det så gick allt som på räls, Jag träffade massa underbara människor.
som tillexempel Cilla. <3
helt plötsligt fick vi boende gratis, bra lön och bra arbetstider.
allt var underbart. Och vi hade en dansk chef dessutom. grymt bra chef- Jesper.

men sen åker cilla hem så jag och anna blir ensamma.
när cilla åkte hem fanns det bara en låt på huvudet- now you're gone.
det hade sina rimliga skäl ;)
men sen åker även anna hem en vecka innan jag åker och jag blir själv med martin och oli ungefär för jag inte kände någon mer tjej på viking ännu.

men jag hade tur, efter någon dag börjar två tjej på viking, Emelie och Lina.
dem har jag att tack för dem sista dagarna.

det fanns vissa citat som endel använde använde:
"alltså eeeegentligen" av en viss person som inte pallade trycket och åkte hem efter 72 timmar.
"that the fuck is this"- bulgarchefen efter att ha sett hon tjejen som åkte hem
"säg två ord- Hög o full. säg ett ord- Hora" (fråga mig inte, jag hängde inte riktigt med)
"inföding"- passade utmärkt på alla bulgarier som va pain in the ass
och nu kommer vi till något som jag kommer minnas hela mitt liv:
"now we talkin' "- kom från contan 3:4a baren av någon snubbe för några år sedan som Miro i baren alltid sa, men det är inte därför jag kommer ihåg det. det är för jag har den intatuerad på skinkan.

men min tatuering va inte värst, den va ganska fin har jag hört.
Men oliver, den killen tatuerar in den glade vikingen på sin skinka.
men den va ganska charmig.

Vikingdansen, vikinglåten, pub-rundan (pubcrawl)

Har massa bilder från viking, lägger upp dem någon dag.
här finns en film som åtminstone sålänge.  

Den glade viking- 2008


Tack alla ni som gjorde min sunny beach-vistelse till något bra.


Kommentarer
Postat av: säsongarsvin

Minnen for life<3 haha "now your gone"

jag älskar din tatuering!



NOW WE TALKIN':)

2008-09-17 @ 08:21:05
URL: http://cilllendillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0