jag försöker mörda tiden, men tiden mördar mig.

Jag har en aning tråkigt här hos min mor, vill hellre tillbaka där jag bor, hos pappa vill säga.

Tiden har gått så sjuuukt sakta idag, finns inte ord.
Jag har kollat igenom alla bilder från sunny beach.
Jag har läst bloggar från människor jag tillbringade tid med.
ändå kommer inte tiden någonstans.

Jag vill ha min Cilla här hemma nu, eller nej jag vill vara hos Cilla i sthlm.
jag vet att hon säger att det inte är skoj där och längta bort där ifrån men allt är bättre än att vara fast i en mindre håla, som eksjö eller jönköping.

Men Cilla, som vi har sagt. Jag kommer upp till dig den 7e Juni stannar i sthlm tills den 11e eller något sen drar du och jag till Sunny beach och lever som drägg och inte ha någon etik eller moral och bara göra som vi vill utan att känna skam. så ska vi leva i sunny beach 2009.
Jag saknar dig Cilla, älskar dig ska du veta.

Jag, Cilla, Martin



Cilla och jag i martins t-shirt: Lick me, baby.



Den Glade Viking crew- 2008




Ser ni hur vacker flickan är?


Kommentarer
Postat av: ain¨t no party like an alcoholic party

Haha jag saknar mitt drägg ENORMT

Hanna.. hur ska jag kunna sova utan min skedskompis i en månad till?!

Snart kommer jag:):)!!



Now we talkin'

2008-09-17 @ 08:17:34
URL: http://cilllendillen.blogg.se/
Postat av: Haake.

Haha.. klockrena tröjan! jag saknar den!

2009-03-28 @ 14:16:45
URL: http://inteokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha martin, den ligger här i min låda, jag är väldigt glad att jag fick den som minne, :D

2009-03-28 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0