Hänt

Jobbade natt nu i natt, man känner verkligen hur trött och sliten man blir.
plus att jag fick hem en katalog över vad man kan köpa på taxfree:n.
Ooh, härligt det ska bli. och ni som inte hängde med, det va synd att ni inte
ska det.

hänt mig idag!
upp vid 05.45
Matte lektion som var helt onödig
Till körskolan och plggade
hem, vara seg

händer mig idag!
Plugga Filosofi
Plugga Körkort
Ännu mer körkortsteori
hem
försöka fokusera
Plugga något annat
Bli mentaltförberedd
sova


Rolig dag jag har framför mig.

någon som vill byta kropp med mig , tack på förhand.
Och även byta ekonomi med mig? På ett villkor, du måste vara rik
(svinrik, minst i Bill Gates ekonomi-nivå)

Även mina läxor skulle behövas få gjorda. jag skulle inte tveka på att betala
500 spänn om någon gjorde 4 av mina läxor,

Kommentarer
Postat av: Lady M

Tack! men du är med super snygg =)
Ha en bra kväll

2008-05-17 @ 22:36:28
URL: http://kristalklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0