Längesen nu va?

Jag är dålig på sånt här måste jag säga.
har inte någon tid till sånt här.

NU ska jag uppdatera lite känns det som.

Bulgarien. UNDERBART.,
Träffade grymma personer där nere så som Haake, Robin, Emelie.
men även andra. två norskor tillexempel som såg ut som dem var 16 men som tillsist visade sig vara 21. Jaa, hörrni vilken hääärlig avslutning på skolan. Jag började även umgås med en som heter Elina på resan, jättekul var det att vi fick sån bra kontakt efter resan .
förresten ska jag antagligen tillbaka igen i början av augusti.


Balen, också underbart,
Men inte så speciellt som man trodde,


Studenten, SKÖNT, men saknar fortf. Sunny
Ni får faktiskt tänka på att jag faktiskt är full på bilden.
man var även ganska trasig efter Sunny,
från kl. 07.00 den 7/6 var jag full tills efter 01.00
vilket ledde till toaletten där man spydde bl.a.


Och nu har jag dessutom tagit körkort IDAG :D
fattar ni hur glad jag är? :D Herregud säger jag bara

Denna bilden tillägnar jag mig själv för att jag är grym :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

aaw taack så himla mycket ! Sööt du är ! :$

2008-06-28 @ 10:49:14
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0