Jag är sämst på det här.

Har aldrig tid, . sen kommer jag aldrig på avd jag ska skriva heller,

Öland, MIdsommar.   

Jättemysigt och grymt skoj.
Åkte dit med dem bästa, Persson, Frida, Emmie. träffade även sanna ifrån Jkpg där. Vi åkte ner på torsdagen och stannade till söndagsmorgonen, ångrar att jag tog på mig att köra hem , .

Första dagen kom jag tro det eller ej inte ihåg så mycket ifrån, jag vet inte vad jag gjorde bara , men jag hade druckit i lagom mängder och sov jag i tält vid vårat Camp,
Andra dagen var grym, gick upp hyffsat tidigt, började dricka när jag vaknade, vilket ledde till en dags fylla, hade jätteskoj hela dagen, sov jag hos en jag tyckte liknade mitt ragg ifrån Sunny älskade Beach (vilket jag absolut inte kan fatta hur jag fick fram någon likhet)
och sista dagen innan vi åkte var jag hyffsat nykter, drack lite, åt den äckligaste korven någonsin(nästan all korv är visserligen äcklig) och jag drack lite till, sov jag hos sanna. Mysigt, endel påfrestande folk. Lite besviken sådär. skulle egentligen sovit hos Robin, som han hette, igen. men han hade ju däckat (charmigt, va? ;P )

Och dessutom har jag tro det eller ej läst ut en hel bok . (jag har aldrig läst ut en hel innan)
Läst om den har kvinnans liv.
 Jenna Jameson, ett av det största namnet inom porrindustrin. Jag har läst hennes självbiografi, "Att älska som en porrstjärna". Hon är rätt skön. Jag som till och med hatar bäcker, tyckte om den boken.


Förresten, jag har hittat en sån sjukt ocharmig bild ifrån sunny beach på Efterfesten.se :P haha jag säger då det.
jag står med Andy eller andreas( vet inte vad han kallades mest för? och den andra i mitten vet jag inte. och sen har ni mig, ... snyggt? Neee, Full? Jaaa.  (varsågod, här har ni mig, på lyset, lite brun och påväg att lära känna martin haake, jordens härligaste kille )
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0